
Social media w księgowości. Jak zacząć prowadzić profile, by pozyskiwać dzięki nim nowych klientów
Magdalena Czarnecka
Czy social media mogą realnie przyciągać klientów do biura rachunkowego? Tak – pod warunkiem, że wiesz, jak je prowadzić! W tej prelekcji Magdalena Czarnecka pokaże Ci, jak skutecznie wykorzystać Facebooka, LinkedIna czy Instagrama, by budować markę i zdobywać nowych klientów.
✅ Od czego zacząć? Jakie platformy wybrać dla biura rachunkowego?
✅ Jak tworzyć treści, które przyciągają klientów i budują zaufanie?
✅ Co pisać, by nie brzmieć nudno i nie tracić czasu na nieskuteczne posty?
✅ Jak zamienić obserwujących w realnych klientów?
Bez lania wody – konkretne wskazówki, przykłady i strategie, które możesz od razu wdrożyć, by social media zaczęły pracować na rozwój Twojego biznesu