Marketing Biura Rachunkowego - praktyczna strategia zdobywania Klientów krok po kroku.
Michał Smagała
Jeśli nie jesteś zadowolony z dynamiki rozwoju swojego biura rachunkowego, prawdopodobnie potrzebujesz solidnego planu marketingowego. Problem polega jednak na tym, że większość właścicieli nie wie, od czego zacząć. Czy wystarczą polecenia od obecnych klientów? A może warto zacząć publikować na Facebooku lub Instagramie? Może lepiej zainwestować w reklamę na lokalnym portalu? Albo skusić się na jedną z tych ofert, które regularnie dostajesz w spamie? Jak zacząć, by nie wydać pieniędzy bezsensownie i uniknąć kłopotów?
Podczas 2-godzinnego warsztatu porozmawiamy o:
- Czego tak naprawdę oczekują Twoi klienci.
- Jak zdobyć więcej klientów z polecenia.
- Jak skutecznie się reklamować i ile na to wydać, aby było to opłacalne.
- Czy warto samodzielnie prowadzić działania marketingowe, czy lepiej je zlecić?